Babybabynihal Yeniann3 ablam zil sesinin geldiği yere bez falan bağlamıştı bantlanmıştı sesi azalttı. Ayar düğmesi yoksa öyle bir deneyin. Bizimkinde ayar düğmesi vardı gerek kalmadı
Eylulunannesiiii Yeniann3 benimde aynı şekilde zilime günde 10 kez basılırdı gerekli gereksiz. Bebeğim olmadan önce eşim zili iptal etti. Şimdi gelen ya arıyor ya kapıyı tıklatıyor. Kiradayız tabiki giderken zili eski haline getiricez ama kızım doğdu doğalı o konuda kafam rahat.
Yeniann3 Babybabynihal ayar düğmesi yok ya keşke olsaymış. Tam odasının karşısında kapı hemen Uyanıyor
Annis-ogul Babybabynihal ayar düşmesinden sesini kıstım bn .zaten uzak oturduğumuz, icin kimse çat kapı gelmiyor😅🤣😂
Hivay1256 Ben olsam bebek uyuyor yazarım ama cocuklari sese gurultude uyutmaya alistirdim sonses muzik acip uyutuyorm ev sesiz olunca en ufak bir sesde sıcrayip uyaniyorlar
gokkusunannesi Kapıda lütfen zile basmayın bebeğim uyuyor diye bir kart var hazır bu kartlar onu astım valla zile basmıyolar.. bide düzenli olarak yukardan binanın kapısını açarım..aşağıdaki zilden basmasınlar diye
ceyhunun_annesi Yeniann3 daire kapisinin ordaki zilin üstüne kağıda yazıp yapıştırdım, bina girişinde ki de zaten çalışmiyo
ceyhunun_annesi Mihribann11 sese alışsın doğru ama zil baş baş bağırınca da çocuk korkuyo irkiliyo 🤷🏼♀️