Hum34 Uykuyu çok sevmeyen bir insan olarak her sabah 5.30 dedin mi ayaktayız 😂 1 saat yatakta vakit geçirmeye çalışıyoruz. Yatarak emziriyorum , altını değişiyorum. O da biraz yatakta gözü açık bakıyor. Umarım bu düzen değişir 😬
Mervito ceyhunun_annesi bende pusete koyup kahvaltı yaparken yanıma almıştım bulaşıkları yıkarken bi döndüm baktım uyumuş😊