Seymaay merhabalar kan şekerine kandan mı ölçüm yaptılar cihazla mı? Genelde cihaz ölçümleri epey yanıltıcı olabiliyor, benimde başımda geldi cihaz 35 gösterirken kan değeri 49 du, eğer sarılık olmuşsa ve fototerapi alacaksa yanınızda fototerapi alabileceği hastaneler var, sütünüzün gelmesi bebeğinizin de sizinde daha iyi hissetmeniz için aklınızda bulunsun