İnternette daha detaylı yazar ama gece uykusuna yatırdım diyelim 3 saat sonra uyandı asla ışık açmak yok gündüz sanmasın gülmek oynamak vs yok uykusu açılmasın diye sakince emzir veya biberon ver altını değiştir eğer değiştirceksen geri uyut . Eğer biraz öpeyim oynayayım vs dersen olmaz gece . Sabah da uyandığında perdeler açılır içeri güneş girer iyice daha Canlı sesle konuşulur ki günün başladığını anlasın