PrensAnnesi1661 kendimi gördüm😍 doğduğu ilk gece göğsümde uyuya kaldı, sakinleşti kafasını da tam kalbimin oraya denk getirdik derken bebeğim huzurlu huzurlu uyuyor :) sürekli öyle uyumak istedi, kucağımda derin uykudayken yatağına koyduğumda çıt sesine uyandı 🙈 çok denedim tek uyusun diye baktım olmuyor aman dedim nerede huzurluysa orada uyusun demekki bana ihtiyacı var şu an 3,5 aylık olduk hala aynı geceleri kafası göğsümün üzerinde uyuyor 😊 belki yaptığım çok doğru değil ama o huzurlu ben huzurlu saldım gitti 😍 kafasını göğsümün üzerine koyup o huzurlu bir şekilde uykuya dalması yok muuuu😍😍😍 yani kısacası canım açlıktan değil senin yanında huzurlu olduğu için uyumak ister😊