D-G-Damla55 Kızlar her tuvalete gittiğimde gaz olmuş oluyor. Artık bu kadar gaz çıkarmamı anlayamıyorum ya. Benim gibi olan var mı
Melek-k D-G-Damla55 kendinizi sıcak tutun, soğuk şeyler yiyip içmeyin kimyon çatı için aynı dert bende de var
Katya D-G-Damla55 benim de gebeliğimden itibaren gaz sorunum var. Hatta bebeğim 7,5 aylık oldu hala devam ediyor. Ama ben çok dikkat etmiyorum kendime. Çorapsız terliksiz çok geziyorum sanırım ondan .
emelcihangir D-G-Damla55 anason çayı tavsiye ederim birde ayaklarınızı her zaman sıcak tutun emziren bi anneyseniz daha çok gaz oluyor küçük bi üşütme bile gaz yapar :(