Benimde kızım 4 aylık şuan . Doğduktan 20 gün sonra başladı belirtiler . Yüzünde kırmızı döküntü , hırıltı, popoda kızarıklık, gürültülü balgamlı kaka .Araştırınca süt allerjisi vardı . Doktora gittim anlattım normal dedi . Ama ben süt ürünlerini kestim . Onlar geçti . Ama yüzü ve hırıltı geçmedi . Yine başka doktora gittim atopik dermatit dedi . Mustelanın kremini önerdi . Sonra farkettim ki evde yumurta yokken yeniyorum 2-3 gün azalıyor yiyince alevleniyor . Bı sefer yine Başka doktora gittim anlattım anlattım . Kan aldı herşeyi normal dedi ama anlattıkların alerji dedi ama alerji tamamen şans eseri ben seni teste yollarım ama bazen çıkmaz bu senin alerjin olmadığı anlamına gelmez . Deneyip bulmanı öneririm . Bariz allerjenleri çıkar dedi. Asitli , baharatlı, paketli gıdalar , dana eti , süt ürünleri , çilek domates vs Gibi dedi . Yarın kendimce diyete başlıcam . Baktım hala geçmiyor alerji doktoruna gidicem. Umarım sizin geçer .