Onuray Anne sütü hiç almayan formül süt ile beslenen bebekler ek gıdaya ne zamam başlamalı hanımlar ?
Serap__ Onuray Aynı düzen canım fark yok bence anne sütü veya mama da alsa yine 6′ıncı ayda ek gidaya geçmeli benim fikrimce
MrsNur Onuray formül yada AS fark etmez, genelde 5-6. Ayda başlanır, ondan daha erken bağırsakları yeterli gelişmiş değil ek gıda için. Doktorunuz size startı verir zamanı gelince.