Mujcakir bebeğim 2 aylık olacak doğduğunda başka mamalar kullandık mahfoldu çocuk kakasını yapamadı zorlandı vs hipp e geçtik gözlerimize inanamıyoruz dediğinşz gibi daha mamayı yerken yapıyordu o kadar rahatladı ki.saat başı bez değiştiriyorduk ilk zamanlar şimdi yavaş yavaş oturdu azaldı artık kakası günde 1-2 veya 2 günde 1-2 yapıyor.besleyiciliğinde çok memnunuz artık oturdu rayına hipp le devam ediyoruz normal yani kakasını yapması zaten bağırsakları hala gelişiyor sindirimi ne kadar kolay olursa mamayı bebek de o kadar mutlu oluyor