uçak kalkarken emzik ver yada emzir yada biberon ver ki kulakları ağrımasın. Uykusunu ve emzirme saatini ucaga göre ayarlarsan rahat edersin. en ön koltuktan yer ayırıyoruz biz her seferinde yer de geniş olur rahat oluyor. Hatta geçen yolculugumda en önde oturan bir kadının küçük bebegi vardı uçak kalktıktan sonra hostes bebek için puset gibi bir şey getirdi o en öndeki koltukların onu geniş oluyor ya oraya taktılar bebek misler gibi uyudu. Bir daha annesi uçak iniş yaparken aldı kucağına. En önden yer ayarlarsan hostese sorabilirsin. Korkmayın bir şekilde geçiyor bebek ağlayınca stres de yapmayın bebek bu mutlaka ağlayacak yolcular birsey diyemez demeyede hakları yok. Mutlaka yanımıza Battaniye alın uçak soğuk olabiliyor. Birde ek kıyafet alın çünkü üstünü ortmesen soğuk örtsende terleyebiliyorlar. Uçağa binmeden altını temizleyin çünkü uçakta temizlemek zor oluyor kabin cok küçük 😬 ben çizgi film indirdim telefonuma tabi benim oğlum 8 aylikti ilk ucusumuzda cok zorda kalırsam izletirim dedim. Son saat artık çok sıkıldı mecbur açtım