Evooiboo _caglabebek var yara nedir bilmedim kesinlikle kullan bi krem parası ve ömürlük krem sürünce sürekli gögsü tıka et derdi var bunda o da yok
Glchn_shngl _caglabebek arkadaşım hamile kaldığımda kesinlikle al demişti dinlemedim doğumdan 2gün sonra göğüslerim kanadı yara oldu ağlayarak emzirmeye başlamıştım birsürü krem ve kocakarı ilacı denedim düzelmedi en sonunda aldım gümüş kapağı ve cidden mucizevi bir şekilde 2 günde toparladı artık kabus değil emzirme kesinlikle al derim.
Metehan123 Benim herşeyim yara nedir bilmedim annem önce saçma sapan bişey ne faydası olcak onun dedi sonra etrafta bebeği olan anneler arayıp merve ni kremi kullanıyo yaradan çoçuğu emziremiyorum diyince annem çaktı davayı şimdi önüne gelene kapak al diyo 😂
Metehan123 Cildirttiniz valla bebeğim 2 aylık hala kullanıyorum sık emdiği için göğsüm sızlıyo bi onu tkınca rahatlıyorum ben silverlinda almıştım 100 liraydı o aldığımda şu an ne kadar bilmiyorum
Annelercicektir _caglabebek ben o kadar para verdim silverdin aldım almaz olaydım bebeğim doğduğunda o kadar sık kapak tak çıkar yapmama rağmen göğüs ucuma enfeksiyon kaptı neler çektim Allah bilir ağlaya ağlaya emzirdim her emzirme sonrası hametrn sürüp streç film koyup düzeltim ve o kapakları attım verdiğim 300 lirama yazık bak yine aklıma geldi 😅 hersey herkese aynı etki edecek diye birşey yok herkesin bünyesi farklı
Beyzza Kuzenimden almıştım ilk ay kullandım hiç yara olmadı göğüslerim yara olcam gibi olsa hemen kullandım geçti 1 ay sonra da gerek kalmadı zaten bebek emmeyi öğrendikten sonra yara olmadı
Serrax _caglabebek ilk bebeğimde yaşadığım acıdan sonra hamileyken ilk aldığım şeylerdendi. İkinci bebeğimde hiç acımadı desem yeridir. 1,5 aydan sonra gerek kalmadı ama o ilk zamanlar müthiş bir şey