Merhabalar, eşimin arkadaşları eşleriyle bebek görmesine çaya gelecekler de ne yapacağım konusunda kararsız kaldım. Sarma sardım bugün o kesin ama yanına yapacaklarima karar veremedim. Kuplarda çilek soslu irmikli tavuk göğsü yapmayı düşünüyorum. Yanına da ıspanaklı gül böreği, elmalı kurabiye ve çikolatalı truff yapmayı düşünüyorum. Ama çok kararsiz kaldim elmalı kurabiye ya da truff ikisinden birini mi yapsam ya da? Rica etsem yardimci olur musunuz😇