Canım anneler hepinize hayırlı geceler burada gördüm bugün eşime ilikli kemik aldırdım getirmesi sirkeli suda beklemesi derken 7 de ocağa koydum yani 7 saat oldu ocağın altını kapatsam 2 saate soğusa buzluğa atması derken sabah olur malum suyu çok hiç çekmedi hiç fokurdama felan yok ateşte dursa sabaha kadar Bi zararı olur mu çünkü 18 saat kaynatan bile varmış Ay çok uzun yazdım beni Bi aydinlatirmisiniz🌸