Iyi gunler anneler konu hakkinda bilgisi olan yazarsa sevinirim bugun 4,ay asimiz vardi vurundk hemsire VEGAFERON demir veya kan damlasini verdi gunde 4 damla olucakmis 1 yasina kadar devam edilcek dedi saglik ocaginin verdigi ilaclari cogu kisinin kullanmadini duydum doktor kontrolumzde ayin 21inde daha var vermelimiyim doktorumuzami danisayim once napmam lazim kabizlik flan yaptini duydum ama her bebek farkli tabi tecrubesi olanlar yazabilirmi