Esvedes Evet geçti bizim alerjisi cok sükür.
Yani doktorlarin bazısı kan görmeden alerji demiyorum evet ama söylediğiniz herşey alerjiye çıkıyor canım.
Yani 13 gündür çocuğun kaka yapamamasi cocugu olumsuz etkiler elbette daha kötü olmadan bi çözüm söylemeleri gerekiyor
Bizim hic kabizlik problemi olmadi o yüzden öneri sunamıyorum zaten bu artık uzamış bir kabizlık öyle zeytinyagu kuru kayisiyla geçmez :/