Ssinem benimkide öyle canım bazen yarim saat sonra istiyo ama biliyorum ki sütüm var bazen kısa emdiği için çabuk açılıyo uzun emerse de uzun süre istemiyo bende öyle düşünüyorduk ilk zaman ama sabrettim ve bugün kontrolümüz vardı dr şaşırdı sadece anne sütüyle bu kadar kilo almasına stres yapma kendine bol bol su iç rezene isiyorum birde ben haa sütun gerçekten az olduğunu biliyorsanız laktamax diye bir kapsül var bana hemşire önermişti 1 günde gmfaydasini gordum resmen taş gibi oldu göğsün sütten sadece sütünün az olduğunu hissedince 1 kapsül alıyorum o da 3 4 gu de hatta hafta da bir kere falan oluyo ama verirken günde 3 kere demişti dene istersen çok faydal
ı bigkisel