Merhaba anneler. Kızım 9 aylık. Kaşla göz arası ağzına bişey atmış yerden ne olduğunu anlamadım. Öksürdü kızardı çıkarmaya çalıştım ama olmadı. Yuttuğu şeye değdim ama alamadım alamadığım gibi itmiş de oldum. Kusturamadim da. Öylece yuttu yani ne olduğunu bilmiyorum. Kağıt gibi ambalaj gibi bişey hissettim ama emin değilim. Metal veya taş değil onu biliyorum. Acili aradim bebegi izleyin kötü olursa gelin dediler. Sizin de başınıza böyle bişey geldi mi ne yapmam lazım. Yuttuktan sonra normaldi güldü oynadı ama ben rahat değilim yemek borusunda kalır mi midesinden çıkar mi ne zaman çıkar ?
Bi yorum yapabilen olur mu