Arkadaşlar guatrm var benim 50 lik kullanıyorum ve bu ilerde çocuk olmamasına çocuk düşmesine zehirlemesine sakat doğum bile olabiliyor Allah korusun bir tane bebeğim var 15 aylık eşim şu an ikinciyi yapalım ikisi üst üste büyür biraz zorlanıcaz ama diyo ikiside aradan çıkar ya sonra çocugumuz olmazsa diyor etrafımda guatr olup çocugu çok düşüren var ilaç kullanıcam ama hamileliğim çok zor geçti benim çocugum var kim yardım edicek gurbette hamileliğim kötü geçerken onun bana ihtiycı var uyku girmiyor gözüme şükürler olsun kucağıma aldım oğlumu sağlıkla ilaç kontrolu doktor kontrolu çok sık yapıldı endokrinde kafam çok karışık siz olsanız ne yapardınız 😔