Sevgili annişler oglusuma avent biberon kullanıyor idim ama bugün biberonu emziginu yıkarken ortadan ikiye ayrıldı ucu nasıl oldu anlamadım zaten zar zor bulmuştuk 2 deliklisini üretimi yokmuş diye şimdi hiç bir yerde yok mecbur biberon alicaz bebeklerinuze hangi biboronlari kullandınız böyle uçları kolay bulunabilen memnun kaldığınız acaba zaten oğlumun iştahı yok biberonu zor sokuyorum ağzına yemek istemiyor