benimdunyam21 Çok geçmiş olsun. Hastane olarak berbat bir hastane erken doğum sebebiyle sevkim yapılmıştı. Çalışanları ters, suratsız, azarlamakdan başka hiçbir işe yaramayan insanlar. Artık birbirlerini okadar etkilemişlerki temizlik personellerine bile bişey sorduğun tersliyor. Allah düşürmesim kimseyi oraya. Zeynep kamil çocuk hastanesi gidin bence. Doktorların çoğu doçent yada prof. Çocuk hastanesi olduğu için hemşireleri vs. Daha ılımlı, kibarlar. Ben özelde doğum yaptım. Erken doğum sebebiyle bizde çok testlerden geçtik. Eğitim araştırma hastanelerinde yapıldı çoğu test. Zeynep kamile götürdük hep. Ne ters bir doktora denk geldik, nede azarlayan hemşirelere. Yinede araştırın tabi. Ben kadın doğum bölümünü hem sağlık bakanlığına hemde cimere şikaye ettim o dönem. Dönüşde yapılmıştı. Büyük konişmim asla bida gitmem. Birde doktorlar sitesinden araştrabilirsiniz. Bölümleri ve doktor bilgileri mevcut. Giden kişilerin yorumlarıda oluyor. Bu tercih yapmanızı kolaylaştırabilir.