Kızlar selam..
normalde 21mayısta regl olmam gerekiyordu gecikti tam hatırlamıyorum 24 veya 25 mayısta oldum normal sekilde kanama süresi yogunlugu vs. normaldi.
Reglim bittikten 7gün sonra bu gectigimiz pazar günü sabah tuvalette peceteye akıntılı kan geldi koyu renk.daha sonra gün icinde de koyu renk lekelenme tarzı sildikce geldi günlük ped taktım ama o hic lekelenmedi,sadece sildikce peceteye geldi.şimdi iki gündür geliyor lekelenme. Acaba bu neyin nesidir? Google amca tabi ki ya kansersin ya hamilesin diyor😂
o regl bitiminden leke gelene kadar ki 7günlük sürede 2kere birlikte olduk esimle ama prezervatif kullandık eşim de her seferinde kontrol eder bu yüzden aklım iyice karıştı. Çarsamba gününe kadın doguma randevu aldım ama önce bi burdan fikir almak istedim. Ne olur hamile olmayayım☹️ Oglum daha cok kücük 8aylık☹️☹️