16 aylık olduk hala ek gıdayı reddediyoruz sadece anne sütü onun dışında hiçbirşey yediremiyorum doktorumuz acilen sütten kesmem gerektiğini söyledi bu konuda tecrübesi olan anneler yardımcı olabilir misiniz acaba nasıl kesmem gerekiyor çok düşkün çünkü