Sarenisabali15 Tabiri caizse kahverengi kısım kopek gibi kaşınıyor enartik kasimaktan kabuk bağlar hale geldi neden olur anlamıyorum sık sık yıkarım ter olmasın temiz emsin diye ama nafile napicmi sasirdim
Sarenisabali15 Emir123ali teşekür ederim 🤗 herşeye kullanırım ama hiç akliam gelmedi 🤗 hemen deniyorum inşallah iyi gelir