ikiKudurukAnnesi Kızlar 9 aylık kızım uyanınca beşiginde ayaga kalkıyor ben görmicem de düşecek diye korkuyorum var mı bir çözümünüz gece uyanınca da yapıyor bunu
Gin ikiKudurukAnnesi montessori yatağa geçtik biz beşik tehlikeli olmaya başlayınca. çıkmaya çalışırken tepesinde asılı kalmıştı bir keresinde🤦🏻♀️
BeyzaLivaLeyla ikiKudurukAnnesi park yatakta en alt kademeye indirmiştim kalktığı an kafam rahat etmişti
AlininAnnesii- Park beşigi en alt kademeye indirdim icim rahat simdi birakip isimi bile yapiyorum 😁ayaga kalkiyo beni izliyo bi destegi olmadigi icin atamaz ordan kendini😍
senem9 Benim oğlum da 8 aylık. O da kalkıyor artık. Ödüm kopuyor. Ben sanırım beşik kenarlarına aparat takıcam. İkeada gördüm.
Gin ikiKudurukAnnesi şimdi de montessori yatağının çatısına tırmanmaya çalışıyor cancazım🤦🏻♀️ maymun gibi tepede sallanıp atlıyor aşağıya.🤦🏻♀️ benimki park yatakta asılı kalmıştı bu arada, kısa süreli bir çözüm olur sizin için o da muhtemelen. 😅 Allah yardımcımız olsun🤭
BeyzaLivaLeyla ikiKudurukAnnesi park yatağa geçme vakti gelmiş canım böyle çok tehlikeli Allah korusun
Mom0982 ikiKudurukAnnesi Ben içindeki yatağı çıkardım yüksekti bizim.Yün döşek serdim baya alçaldı şimdilik böyle idare ediyoruz bakalım
EmineYilmaz Mom0982 kuzum bi posta etiket atmışsın da engellediğim için görmüyorum yazmıyorum girmiyorum sağol aşkom😍