İyi gunler kizim bugun 4 aylik oldu dr kontrolumüzde meyve sularina baslayabilirsin dedi elma armut şeklinde 3 gün elma 3 gün armut seklinde diye hicbir tecrubem yok miktari ne kadar olmali 3 gun kuralini okudum çay k.tatli k.corba kasigi sonrasinda ne kadar ve gunde kac kere vermeliyim bilgikendirme yaparsaniz sevinirim