Kbrsglk0 merhaba peygamber sünneti oluyor dediğiniz yani hipospadias. Geçen ay olduk ameliyatini 18 aya kadar tedavi edilmesi gerekiyormuş. Travma olabileceğinden dolayı. Ben çok sıkıntı yapmıştım ama sandığınız kadar kötü bişey değil ayrıca bizim iki delik vardı olması gerektiği yerde de değildi delik.. 15 aylik oldu ameliyati, geçmiş olsun.