Gizalin 5bucuk aylik bebegim 5.ayda rotanin ikinci dozunu oldu. Normalde 2 gunde 1 kaka yapardi rotanin ikinci dozundan sonra gunde 3 kere falan kaka yapiyor. Sizdede boyle bir durum oldu mu? Ilk dozunda boyle bir sey olmamisti
Ulku_06 Gizalin Olmadı. Ama diş çıkarma evresi olduğu için sık ve ishal tarzı kakası oldu. Belki öyle Bi durumdur sizin de
Mirosumm Gizalin bende de ilk dozunda olmuştu. Hemşirem başta söylemişti ishal ve fazla kaka yapabilir diye.
75kinalikuzu Gizalin evet canım hatta rengi koyu yeşil biraz sıvı iki gün sürer bol bol emzir suda ver
Gizalin 75kinalikuzu su vermiyorum 6.aydan sonra baslayacagim iki hafta once asi oldu ama hala kaka sayimiz cok