Yigitimm44 Bugün aksam gittim acilde kan verdim. Sonuc 0.03 cikti yano negatif ama 14 gun oldu hala adet olamadim. Bütün belirtileri var ama karnim belim cok ağrıyor. Sizce ne yapmalıyım?
masal_momm Yigitimm44 aynı sorun bende de var valla birde olamadığım icin stres olup iyice etkiliyorum sanırım hamile olmadan önce de zaten düzensizdim bütün belirtileri yaşıyorum suratım sivilce dokuyor sinir kat sayım fazla ama tik yok bu da beni daha çok strese sokuyor
Yigitimm44 masal_momm inan canım bende de ayni stres ve sivilce 🤦♀️🤦♀️ nasil yapacagim bilmkyorum hastaneye gitsem dr alttan bakacak diye de korkuyorum🤷♀️
nartanemm Adet söktürücü masaj diye yazın youtube çok faydasını görenler var tabi kesin hamile olmadığından emin olunca yapın aman okuyanlar