Drn-brc Merhaba anneler, Ben doğum yapalı 4 ay 6 gün oldu ama hala regl olmadım ne zaman başlıyor acaba tecrübeli anneler yazabilir mi? Doğumdan sonra ki kanamamda 2 ay kadar sürmüştü.
cileklikahve94 Drn-brc tam anlamıyla benim 6.ayda başladı ondan önce sadece leke görüyordum doktor 1 seneye kadar normal olduğunu söyledi 💐
Ayazege06 Drn-brc Benim de doğumdan sonra kanamam 1.5 Ay sürdü ilk regl 5.5 aylıkken olmuştum sonra 2 ay arayla tekrar oldu yani 7 aylıkken şuan oğlum 9 aylık olcak regl oldum düzensiz gidiyor böyle 2 ayda bir oluyor sanırım 1 sene sonra düzene girer diye düşünüyorum.1 sene regl olmayanlar var yani bu süreç normal.
Saitkereminannesi Drn-brc 6 aylıktı ilk olduğumda oğlum 16 aylık bu ay bi leke geldi olmadım hemen evde test yaptım gebelik yoktur galiba buda normal 😒
Drn-brc cileklikahve94 hımm tamam ozaman benim daha zamanım var. Bu ara regl sancısı gibi kazıklarım ağrıdı bir kaç gündür acaba bu ara mı olacak diye düşündüm
Mevakemaleyna Drn-brc bende 33 günlükken sevindim güya olmadim bir günceldi gitti 43 gun oldu hala bisey yok
Gizemonerr Drn-brc doğum yapalı 6 ay 23 gün oldu hala olmadım canım. 1 sene olmaması normalmiş doktorum öyle söyledi.
Tugcerylmzkerem Drn-brc herkes te farkli olur annem 2 sene olmazmisti kaynanam 1 sene bense kirkimdan hemen sonra olurum
paramedikanne Drn-brc herkes de farklı oluyor canım , benim 8 bucuk ay oldu dogum yapalı olmadım hic lekelenme dahi yok