Yaklaşık 4 saattir düdüklüde kaynattm süzgeçten geçirdim kemik kalmasın diye internetten video izlemiştim yapmadan sanki geride et gibi bişey kaldı blenderden geçirdi benim süzgeçimde sanki yapışkan sümükümsü et kaldı onlar ilik mi sizce süzdüğüm suya koyup blender etmem gerekirmi yoksa ilik zaten süzdüğüm suya karışmışmıdır kuzu etiydi bu arada ??