Birprensannesi12 Anneler bebeğim sürekli yeşil kaka yapiyordu dr.gaita testi istedi şükür temiz çıktı içtigi mamadandir dedi sizce mamayi değistirmeli miyim.
dominantteyze Birprensannesi12 Aslında mama adı belirterek diğer annelerin bebeklerindede bu tür bi etki yapıyormu diye sorsanız daha iyi olur ben hipp kullanıyorm benim bebegimin kakasıda hep yeşil bazen koyu bazen sarıyla karısık gayet normal diyor doktorum bence bi sorun değil bu
Birprensannesi12 dominantteyze benim dr de sorun degil kullanabilirsn dedi yinede içim rahat degil ya😀
Birprensannesi12 dominantteyze yo yiyor çok şüķr kiloda aldiriyo önemli degil mi yeşil kaka yapmasi siz benim kide yeşil yapiyo diyince biraz icim rahatladi sanki