Ocakgunesim Ben çocuğum ıvıra zıvıra ağlayıp huysuzluk yaptığı zaman sabrediyorum sabrediyorum ama en sonunda çıldırıyorum bağırıyorum sonra da üzülüyorum daha çocuk o falan diye kıyamıyorum iyi bi anne değil miyim diye de çok düşünüyorum bağırdığım için ama valla sabrediyorum bugün mesela saat 9 dan beri oğlumu uyutmaya çalışıyorum olmadı oyun oynattim bi şeyler yedirdim konuştum her şeyi yaptım ilgilendim onunla saat 11 buçuk daha hala mizmizlaniyor uyumuyor en sonunda bağırdım ben bağırınca kaçtı saklanmış perdenin arkasına onu öyle saklanmış görüncede ağladım bu sefer çocuğu korkuttum diye ama çok yoruluyorum sabahtan beri sadece onun gönlünü yapmaya uğraştım yahu…
AnneBebek1 Ocakgunesim Yalnız değilsin.. evet iyi bişey değil ama dediğiniz gibi sabrediyoruz en sonunda patlayınca yine biz üzülüyoruz bende az önce bağırdım korktu hemen kendini saklamaya çalıştı babası git annene sarıl hadi oğlum dedi geldi sarıldı ağladım artık sinirden bazengercekten kendimi çok yetersiz hissediyorum
Emir_karan Ocakgunesim hayır cnm kötü bi anne değilsin uyutmak için zorlama eminde sonunda uyucakkk zaten kaç aylık yadaaa kaç yaşında
Saitkereminannesi Ocakgunesim Bagırıyorum gelip sarılıyor öpüp barışıyoruz bağırmayan anne yoktur bence sabahtan akşama kadar onlar mutlu olsun diye yoruluyoruz bi yerde pilimiz bitiyor
Ocakgunesim AnneBebek1 off aynen yaa resmen varya bugün sabah 7 den beri sırfff oğlumun gönlünü yapmaya çalışıyorum huysuzlukta rekor kırar valla.. Ama bende yoruldum ya bi yudum kahve içecektim o kahveyide kaşla göz arasında halıya döktü zaten işim hiç bitmiyor çocuk hiç durmuyor yemek bile yiyemiyorum bide böyle ekstra işler çıkarıyor offff içim doldu ya artık
Ocakgunesim Emir_karan 16 aylık ama cidden bugün sabah 7 den beri sırfff oğlumun gönlünü yapmaya çalışıyorum arada biraz uyudu o sıra da yemek ne yaptıysam o yani sonra uyandı yine huysuzluk yapıyor şurup verdim hatta ağrısı mı var diye yok hala huysuz ve hareketliydi en sonunda kendime bi kahve yaptım enerji toplamak için onuda olduğu gibi halıya döktü zaten işim hiç bitmiyor çocuk hiç durmuyor yemek bile yiyemiyorum bide böyle ekstra işler çıkarıyor yoruldum artık ya
Kadifemsii Ocakgunesim bağırmıyorum. Daha 11 aylık dün mesela sabaha karşı 4 de kadar uyumadı bensiz de durmadı konuşamıyor bile nasıl bağırayım 🤷♀️🤷♀️
Tugcerylmzkerem Kadifemsii Seninki kadarken bende bagirmiyordum🤣🤣 1,5 olup her yeri darma duman etsin o zaman gör insaniz haliyle
biranne1 Kadifemsii daha 11 aylıkmış 2 yaşta görüşürüz 😂 inş hiç bağırmazsınız tabi ama gerçekten 2 yaş çok zor hatırladınız bu dediğimi 😅
Tugcerylmzkerem Ocakgunesim malesef bende bagiriyorum bazen ve sizin gibi sonrasinda cok uzuluyorum yapmiyorum diyen yalan soyluyor hepimiz insaniz malesef sabir bir yere kadar goturuyor
Emir_karan Ocakgunesim aynı bnm oğlan insn ki daha 8ay 14günlük düşün .hep kucağımda mama sandalyesinde bn evi temizliyorum o sussunnn DİE eline bişyler veriyorum arkamı dönüyorum heryeriii mahvetmişşş.yapcakkk bişy yok cnm büyüyeneee kadar sabır
B123A_ Ocakgunesim 3,5 aylık kızım var bmde bagırıyorm çocukta bana bakıp guluyo anlamıyo ama çok üzülüyorum yollar sonra bebegım oldu asla bagıemak sınırlenmek istemıyorm ama hep yapıyorm bu hatayı o kadr çok üzülüyorum ki 😢
Ocakgunesim B123A_ bazen sadece bebek değil çevredeki şeyler de bizi üzüp sinirlendiriyor o an bebeğimiz denk geliyor bağırıyoruz sanırım :(
Zeynep141303 B123A_ 3.5 aylik bebege bagirilirmi hic yaa valla cok sasiriyorum.okuyunca bence ona bagircaginiza aynanin karsisina gecip kendinize bagirin sanki 4 5 yasindaki cocuga bağırıyorsunuz 🤔
Haticekkbkr Ocakgunesim canım sen annesin, anne bağırır da kızar da döner geri öper sarılır, dayanamaz. Merak etme, sen onun herseyisin 💐
Ecreee 21 aylık olucak ister istemez bağriyorum,sonra çok üzülüyorum, özür diliyorum öpüyorum 😭😭😭 gerçekten çok zor anne olmak 😭ama çok güzel bir Duygu Rabbim yokluklarini göstermesin🤲🤲🤲❤️
Babe Ocakgunesim 2 yasina kadar sesimi dahi yukseltmemistim…Maalesef 2 yasindan sonra zaten hareketli olan kizim ×2 hareketlendi..Ister istemez arada sesim yukseliyor kendime hakim olamadigim anlar oluyor.Sonra hemen özür diliyorum.Yaptigi seyin yanlis oldugunu o yuzden kizdigimi filan anlatiyorum gonlunu aliyorum.Duygularini incitmek korkutmak asla istemiyorum ama tek basina bakan annelerin sabri bir noktada tukeniyor bence.
Kadifemsii biranne1 herkes bunu diyor . O zamanı bilemem canım belki benimde sabrım taşacak ama daha dillenmeyen anlamayan bebelere bağıranlar var buna istinaden söylüyorum 💐
Ocakgunesim biranne1 ayy benimki şuan 16 aylık ve sanırım 2 yaş sendromumuz başladı bile her şeye ama her şeye inat ediyor onun istediğini yapmazsak resmen yerlere yatıyor hatta gidiyor kapıya tekme atıyor istediği olmayınca