Arininannesi heyymomm bende çok üşürüm snaırım o yüzden onunda üşüyceğini düşünüyorum bebekken 4-5 kat örtüp sobanın yanında yatırılarmış ben o yüzden hep üşüyorum sanırım 😀
otose_san Arininannesi burada okumuştum, ensesini kontrol edebilirsiniz, üşüyüp üşümediğini anlamak için