Arininannesi ilk yıl Şırnak’taydık. Termometre dışarıda 50 dereceyi gösteriyordu yazları😹
klimasız odayı açınca sanki fırın kapağını açmışız gibi bir sıcak dalgası geliyordu suratımıza🤣
evde kalorifer namına bir şey de olmadığında kışın ısınmak için de klima kullanıyorduk.
iki senedir Muğla’dayız, burada da sıcağın yanında çok da nem var😹
Doğduğundan beri klimaya alışık, doğrudan üzerine gelmemesine dikkat ediyorum sadece, maşallah diyeyim hiç sorun yaşamadık klimadan kaynaklı🤭