Aynı durumu bende yasadım kızım 6 aylıkken oğluma hamile kalmışım herkes emzirme bebeği zehırlersn karnındakı de gelişmez dedi bende üzüldüm ama emzirmeyi bırakmadım içim rahat etmedi doktora sordum öyle bısey yok emzırebılırsn dedi bi doktora daha sordm oda aynısını dedi. düşük tehlikesi olsa da yapcak bısey yok evde kine kıyamadım düşük tehlıkenız yoksa emzırın yine de siz bilirsiniz benim kızım 9 aylıkken kendi bıraktı