DoganurcaN bebeğim 38 günlükken Fransa’dan Türkiye’ye gelmiştik.
Ama eşimde yanımdaydı. Bebeği kucağınıza almanız gerek çünkü emniyet kemeri takıyorlar. O yüzden uçağın içine herhangi birşey almıyorlar bebeğinizi koyabileceğiniz.
İniş ve kalkışlarda bebeğinizi emzirmelisiniz kulakları etkilenmesin diye. (Veya biberon vermelisiniz, maksat emmesi)
ben kalkışta emzirmiştim fakat inişte bebeğim uyuduğu için bir türlü uyandırmadım ve kulakları kötü olmuştu o gece hiç durmadı.
Yani mutlaka emzirin.
Onun dışında size tavsiyem yumuşak bir battaniye alın yanınıza, bebeğinizi kolunuz ağrıdığında koltuğa yaptırabilirsiniz böylelikle.
Bilet konusuda yurtdışı yurtiçi farklı sanırım, 2 yetişkin 1 bebek olarak alıyoruz biz uçakla geleceğimiz zaman.