Emineulu58 boğaz ağrısı dışında belirtimiz olmadı eşimle bende. Kızımda 3 gün iştahsızlık, bir gün baş ağrısı vardı. Birkaç gece de ara ara öksürdü.
Eşimin beraber çalıştığı şefinden bulaştı bize galiba.
önce adamın eşi pozitif çıktı, bizi de temaslı kabul edip karantinaya almışlardı hemen, dört gün sonra yapılan testte pozitif çıktık.