MYE Karas hayir kizamik kizamikcik ve kabakulak asisiymis normalde 9. Ayda yokmus ama yeni eklenmis tam bilgim yok aslinda ordan burdan edindiğim bi bilgi bizim de bir hafta sonra 9 aylik olacak o zmn detayli bilgiyi hemsireden öğrenirim 9. Ayda yapilmazsa yaşında kesin yapılıyormuş
Duriskonunannesiii Sevgilimmm 15 aylıksa çoktan vermiş olmanız lazımdı, ben ev yapımı kurabiyeleri veriyorum onlwr da kıtır kıtır oluyor bir iki ısırıyor atıyor ama ısırmayı çiğnemeyi öğrenmesi lazım zaten boğazına kaçacak bir şey olsa bebekler öğürüp çok ara biliyorlar bu arada 11 ay 16 günlüğüz
Sevgilimmm Duriskonunannesiii çiğnemeyi biliyor kendi yiyor normalde. Ama çok sert şeyleri veremedim henüz. Kraker tarzında sert yiyecekleri mesela.
Nik_mik_yok Kismet-78 9 aylıkken vermeye başladım, daha dişleri yoktu. Bebek arabası ile dolaşırken veriyorum sadece , başka türlü durmuyor. Arabanın ceb in de duruyor hep, acil durum çubuğu koydum adını 🤣🤣
Duriskonunannesiii Sevgilimmm o tarz şeyleri de yerler vermeye başlayın bence kemirmeyş seviyorlar ve dişler için kaşıyıcılar yerine o tarz kemireceği şeyleri daha çok tercih ediyorum, ayrıca tükürüğü asit gibi kızımın nedense ağzına ne koysa eritiyor eğitici kalın mukavva kitaplarını bile ağzına koya koya eritti 😁
GoGirl Kismet-78 17.5 aylik dun yedi ilk o da abi evde olunca ortaligi yikti 1 tane verdim benimki her gordugunun tadina bakmak istiyor gizli gizli yiyoruz ama abiside cocuk her zaman olmuyor dikkat artik kucukte akillandi unutmuyor
sedaykn Fatma46elif35 Yoo hiç görmedi. Zaten pandemi sürecinde büyüdü çocukları parkta görüyordu sadece. Hiç denk gelmedik yiyene de ☺️ Bisküvi konusunda falan da çantamda mutlaka kendi yaptıklarım olur. Görür de isterse onu veririm seninki burada diye.
Yenibebek_yenianne Karas Kizamik asisi yaptiklari yeni eklenmiş asi takvimine. Eskiden yasinda yapılıyormuş Suriyeliler falan geldikten sonra kizamik salgını artmış o yüzden 9. Ayda yapılmaya başlanmış.
defnesmomm Kismet-78 çubuk değil de balık kraker veriyorum. Bir tane atıştırmalık kutusu var. Günde 3-4 adet ancak yiyor 😊 kutuyu bana uzatıp istiyor, içinden 1 tane veriyorum. Oyun gibi birşey oldu. Bunun dışında hiçbir paketli gıda vermedim kızıma. 16 aylık