Ruzgarsmomm geçmiş olsun gülüm emdişe etme bebekler hasta olarak düşe kalka büyüyorlar tıpkı bizim gibi ben iki bebeğimede aferin pediatrik soguk algınlıgı şurubu veriyorum hep evde bulunur süspansiyon olmadıgı için tarihine kadar kullanabiliyorsun bide hafif bakıyorum kırgın hemen veriyorum sabah akşam bir tatlı kaşıgı hemen toparlıyor ama burnunu açmak çok önemli temizlemesi onun dışında terli bırakmıyorum hep üzerini değiştiriyorım bide rahat nefes alsın rahat uyusun diye doktorumuz lavanta yagı azck burnunun deliklerine yastıgına sür demişti rahatlatıyor bide gıda olarak tavuk suyu çorba bir numara soğuk algınlıgı için öneririm canım