Gzdhmzstkryl Evet ben cok memnunum🥰 onceden iphone 7 vardi ilk ciktigi donem almistim sanirim bi 5-6 sene kullandim sonra i phone 11’e gectim. Herhangi bi kazaya maruz kalmadigi surece bunu da eskiyene kadar kullanirim😌 Evet pahali bi telefon ama bence eskiyene kadar da sıkıntısız kullaniliyor o yuzden iphone tercih ediyorum her zaman.