Gzmkaya Melike bızım acıbadem dıgorta var genel aşılarıda ödüyomuş rotayı falan ben indirimli yaptrdım 20-30 bişi vardım sanırım ama hiç sigorta ne kadar bılmıyorum pek anlamıyorum :/