Eylulhuma16 İyi aksamlar anneler 2 aylik kizim kakasni yaparkn ve gazini cikarrken aşırı agliyo ve kıpkırmızı oluyo poposnda yada bağırsaklarında bi sorn mu var acaba daha once basina gelen oldu mu cuma gunu kontrlmz var
Mlke301020 Eylulhuma16 her bebekte nerdeyse gaz sorunu var masaj yapın ve gaz giderici damla kullanın dr tavsiyesi ile. Ben gaz damlası olsarak sap simpleks bağırsak düzenleyici olarak biogaia kullanmıştım