Bebeginde veya yakınında kalca cıkıklıgı yasayan oldumu 3 aylıgız 3 aydır pavlik bandaj takıyoruz cok zorlu bi sürec tek dilegim biran önce kurtulmak bu durumdqn bebegim dogdu dogalı 3-4 kere banyo yaptırabildim varsa aynı durumu yasayan bana morel olun nolur cok üzülüyorum