Aselbuk bugun doktora gittim doktor tahlillere bile bakmadan senin birseyin yok dedi ama ben inanmiyorum pek cunku hic bakmadi hemsire olan varsa bana ozelden yazabilirmi tahlilerimi atip yorumlamasini istiyorum mumkunse 😊