Kahverengi_ ?ben bugun oldum ama bebegi emzirme dediler sonra başka bir doktor ilk sütü sağıp sonra versin dedi vs vs kafam çok karışık..
Sevgilimmm Kahverengi_ bugün sinovac mi oldunuz? Aşı yok diye biliyorum belkiyoruz bız de. Nerede hangi ilde oldunuz?
Zehra-20 Kahverengi_ oldum ve emzirdim. Emzirme rutininizde herhangi bir değişiklik yapmanıza gerek yok