Biri 3 yasinda kizimin dogdu dogali 6 ay doldurdu. Dilimi ısırayim hic uyku sorunumuz olmadi. Hala yok.. Ama ; diger kizim 15 aylik uyku mu o da ne sevmiyor resmen uyumayi bende bay bay şurubu kullandim. Gayette isime yaradi. Belli bir zaman sonra uyku sorunu bebekte de olumsuz etkiler barindiriyor. Yaklasik 1 aydir kullanmayi kestim. Şuan : öglen 12 de uyuyor 15:00 da kalkiyor aksamda 21:00-21:30 gibi uyuyor. Buraya kadar hersey guzel ama gece 02:00 dan sonra hep mik mik duzelmedi… memeden kestim belki de ondan mi diye dusunmuyor degilim… aktarlardaki anason bitkisinden yapilan çayda uyku duzenine katkili…