Kerimgoktug Kizlar 18 gunluk bebegimin gobegi kanamis zibininda kurumuş bi agrisi sizlamasi aglamasi yok normalmidir
Purple13 Kerimgoktug doktorunuza gösterin genelde oluyor ama bazen k vitamini eksikliğinden de oluyor doktorunuz ayırt edecek
hunilimomm Kerimgoktug bizde kan gelmedi ama sarı ve kokulu akıntı gelmişti göbek deliğini yaktırmıştık 2 kez kanamada K vitamini iğnesi vuruluyor bi doktora götürün
Kader51 Kerimgoktug cabm bnmkide oyleydi kan geldi 3 gun felan ebeye goturdum batikon surdu 3 gun icinde iyilesti gobegi enfeksiyon varmi die bakti
Umayala Bizimde leke şeklinde kanama oluyordu götürdük k vitamini iğnesi yapıldı geçti doktora götürün
Umayala Kerimgoktug evet bir kere vuruldu geçmezse getirin kan değerlerine bakacağız demişti geçmişti çok şükür