Nesse Kızıltepe de yaşıyoruz. Oda ısısı 30 derece bebeğim 40! Günlük klima açmaya korkuyoruz ama dereceyi de 23 24 yapın diyor doktorlar. Siz neler yapıyorsunuz
Nesse Nesse yani derece 23 24 olsun diyorlar ama klima aç diyene denk gelmedim. Müslinle uyutuyorum 30 dereceler. Böyle yaparak bebeği sıcağa alıştırmış olabilir miyim ya da işkence mi ediyorum