Canım benim bebeğim de Nursa harweys çok uyku yapmıştı 3 saat kesintisiz uyumuştu Sonra doktora sordum ne güzel uyusun işte vücudu alışmadığı için ilk başta birinci verdiğinde ikinci verdiğinde bu şekilde uyku yapabilir sonra alıştığı için daha uyku yapmaz bünyesi alıştığı için dedi ben de devam ettim bayağı gaza iyi gelmişti bu arada sonraki günler zaten bebeğim hiç uyumuyordu ben de veriyordum inşallah uyur diyordum hiç uyumuyordu ilk başlarda sadece vücut alışmadığı için 1.02 defa da böyle oldu sonra yine hiç uyku falan yapmadı yani