Bebeğim 2 ay 24 günlük 4 gün önce ıkıncı ay aşımızı olduk üç tane aşı vurulduk aşı dan önce normaldi hersey asıdan sonra cocuk aşırı huzursuz olmaya başladı cok ağlıyor özellikle uykusu geldiği zaman hemen emziği verip uyutuyordum artık resmen karekteri değişmiş gibi katıla katıla ağlamalar asla gündüz uyumuyor halbuki çokta uykusu olduğu galde sabahları da aynı sekılde 6 gıbı uyanır 8 gibi yatardı ıkı saat kadar sımdı asla zorla yatırıyorum onda da hep huzursuz ara ara kalkıyor dalamıyor bısey rahatsız etti çocuğumu ama ne anlamadım normal de de aşıya ilaca karşı bir insanımdır doğal yollardan tedavi tercih ederim son çare doktordur ama bu durumu yaşayan var mı ? Bir aşı bu kadar uzun sürmez huzursuzluğu diyorum ama anlamadım atak falan mı acaba